BESKUĆNIŠTVO

Globalna kampanja Mjesto koje zovemo dom, čiji je cilj radikalno smanjenje broja beskućnika, do 2030. godine obuhvatit će 150 gradova svijeta, no trenutačno je uključeno samo njih 13. Među pionirima se našla i Rijeka. Prva aktivnost u sklopu projekta bila je noćni obilazak grada, kako bi se dobio uvid u problem.

Globalna kampanja Mjesto koje zovemo dom, čiji je cilj radikalno smanjenje broja beskućnika, do 2030. godine obuhvatit će 150 gradova svijeta, no trenutačno je uključeno samo njih 13. Među pionirima se našla i Rijeka. Prva aktivnost u sklopu projekta bila je noćni obilazak grada, kako bi se dobio uvid u problem.

Globalna kampanja Mjesto koje zovemo dom, čiji je cilj radikalno smanjenje broja beskućnika, do 2030. godine obuhvatit će 150 gradova svijeta, no trenutačno je uključeno samo njih 13. Među pionirima se našla i Rijeka. Prva aktivnost u sklopu projekta bila je noćni obilazak grada, kako bi se dobio uvid u problem.