OGLAS

Broj turista u Rijeci tijekom prosinca nadmašio rekordne brojke iz 2019. godine

RijekaAdvent

TURISTIČKI REZULTATI GRADA RIJEKE U PROSINCU 2021. GODINE

 

U turističkom smislu turbulentnu 2021. godinu grad Rijeka završava u svijetlim i uspješnim tonovima. Naime, broj turista tijekom 12. mjeseca nadmašio je i rekordne brojke iz 2019. godine. Uspješnom suradnjom svih dionika turističke industrije grad Rijeka vraća se na staze turističkog rasta koji je, ukoliko izuzmemo pandemijsko razdoblje, prisutan već dugi niz godina.

Velike investicije u hotelski smještaj te privlačenje gostiju više platežne moći i kontinuirano podizanje kvalitete privatnog smještaja, polako, ali sigurno, Rijeku pozicionira kao grad koji ima što reći i u segmentu gradskog, cjelogodišnjeg turizma.

 

Ove je godine program Adventa koji je tradicionalno organiziran na više lokacija u centru grada i na Trsatskom kaštelu dodatno obogaćen programom „Adventiranja kod Kazališta“ koji je izuzetno dobro prihvaćen od strane Riječana, ali i svih gostiju našeg grada. Time je na vrlo atraktivnoj lokaciji pokrenuta još jedna točka okupljanja građana i gostiju tijekom adventskih zbivanja i dodatno obogaćen program adventskih događanja koji je prepoznat u Hrvatskoj i okolnim zemljama što dokazuju i turistički rezultati za prosinac.

Tijekom prosinca 2021. godine tako je ostvaren broj dolazaka koji za 2% nadmašuje rezultate iz prosinca 2019. godine s praktički jednakim brojem noćenja iz usporednog razdoblja.

Takvim rezultatima u navedenom periodu najveći obol dali su domaći gosti koji bilježe rast od 26% u dolascima i 25% u noćenjima što je izuzetan pokazatelj koji ukazuje na potencijale domaćeg turizma u zimskim mjesecima.

Njemački gosti standardno su nam vjerni, dok se značajna povećanja bilježe kod gostiju iz Austrije i Slovenije što pokazuje da su promotivne aktivnosti na tim tržištima bile adekvatno dozirane.

Potvrdilo se da su Rijeci u zimskim mjesecima domaći gosti i gosti iz susjednih zemalja, kojima smo lako dostupni kao vikend destinacija, glavna tržišta te ćemo u tom smislu kreirati i buduće promotivne aktivnosti u zimskom razdoblju,stoji u priopćenju Turističke zajednice Grada Rijeke.