Kada se stvari na online kanalima brzo mijenjaju i imamo ih bezbroj na raspolaganju, više nismo sigurni što i kako. No postoje načini kako učiti nove stvari od ljudi koji znaju više od nas, a vođeni time pripremili smo treće izdanje konferencije o digitalnom marketingu i tehnologijama koja je namijenjena specifično za sektor turizma.
Sve se održava u Opatiji 1. i 2. travnja u Centru Gervais. Tijekom dva dana, kroz brainstorming sa stručnjacima iz Hrvatske i inozemstva pokušat ćemo dati kvalitetnu podlogu i smjernice za korištenje kanala digitalnog marketinga u periodu od sljedećih godinu dana.
Prvog dana u jutarnjim su satima planirane posebne radionice u trajanju od tri sata. Konferencija će se nastaviti blokovima predavanja u popodnevnim satima a tu je i networking party.
Sve se nastavlja rugog dana kada će predavači koji će kroz jasne primjere, case studye, novosti i trendove pomoći polaznicima sagledati što je za njih najbolje u svrhu privlačenja i zadržavanja gostiju 21. stoljeća.
Na raspolaganju su različite varijante kotizacija: konferencija + radionica, samo konferencija ili samo radionica. Više o konferenciji internetadria.com