Cesta D 404 i dalje služi samo za parkiranje
Cesta D 404 – san svih Riječana i noćna mora investitora nikako da dočeka bolje dane. Počela se graditi prije 6 godina, a iako je potrošeno više od pola milijarde kuna i dalje služi kao parkiralište. Nepropisno, besplatno, ali uvijek slobodno.
– Očekujem negdje za 2 mjeseca da će i jedna vrlo važna cesta također, ne preduga, duga 2 i po kilometra, ali financijski i građevinski vrlo zahtjevna D 404 koja ide s ove zaobilaznice ravno u luku Brajdica da će bit gotova i da će bit puštena u promet – kazao je ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta prije punih 5 mjeseci.Ovo je bilo samo posljednje u nizu Kalmetinih, pokazalo se, lažnih obećanja o datumu otvaranja ceste D 404. Ministar ne zna ni da nije duga 2 i pol, nego 3 i pol kilometra, a spajat će središte grada sa čvorom Vežica riječke obilaznice. Investitor su Hrvatske ceste koje odgovornost za kašnjenje prebacuju na Grad Rijeku, ovi to negiraju, a cesta stoji. Odnosno nije u pravoj funkciji jer su je zauzeli vozači u potrazi za besplatnim parkingom.
Kada će cesta postati cesta, pitanje je za milijun kuna. Odgovor ne daje ni Ured za odnose s javnošću Hrvatskih cesta. Ni nama, ali ni novinaru Novog lista Darku Pajiću koji o cesti piše od prvog dana.
– Već nekoliko godina nitko u Hrvatskim cestama ne želi javnosti, prije svega riječkoj javnosti reći kada će oni to završiti te kada će otvoriti, kao da tu cestu rade u nekoj pustinji pa se to nikoga ne tiče – ističe Pajić.
Od šest potrošenih godina, tri su bačene na dogovor triju državnih tvrtki oko naknade za zemljište preko kojeg će prolaziti državna cesta.
– U nekoj uređenoj državi bilo bi sasvim normalno da netko bude smijenjen počevši od ministra na dolje, ali kod nas se to nije desilo, očito i neće – zaključuje Pajić.