Kanal Ri je komercijalna televizijska kuća čiji je program od 03.prosinca 1999.g.,putem 36 kanala UHF-a, moglo pratiti do 250 000 gledatelja s područja grada Rijeke i njegove šire okolice
Kanal Ri je komercijalna televizijska kuća čiji je program od 03.prosinca 1999.g., putem 36 kanala UHF-a, moglo pratiti do 250 000 gledatelja s područja grada Rijeke i njegove šire okolice i tijekom 7 godina rada svojim najmodernijim tehničkim rješenjima i profesionalnim kadrovima (44 stalno zaposlena djelatnika) izrasla u vodeću regionalnu TV postaju u Hrvatskoj čiji program sada može pratiti oko 500 000 gledatelja.Pokretanje projekta Kanala Ri inicirala je Gradska uprava, a podržale su ga brojne institucije, poduzeća i fizičke osobe gradskog i županijskog područja. Kuća broji 41 osnivačkog člana, a njihova je osnovna namjera bila da Rijeci, kao mediteranskom i srednje-europskom gradu na pragu novog tisućljeća, pruže moderan medij čija su osnovna obilježja: SUVREMENOST, OBJEKTIVNOST, ZANIMLJIVOST, DINAMIČNOST, JEDNOSTAVNOST i BRZINA.Kanal Ri smješten je u samom središtu grada, u prostoru zgrade nekadašnjeg Municipija (poznate kao i stare Vijećnice).Funkcioniranje TV postaje Kanal Ri, s upravom na čelu, organizirano je kroz rad četiri odjela: odjel programa, odjel produkcije i tehnike, odjel financija i odjel marketinga. Kanal Ri posjeduje suvremeni studio površine 160 m2, vlastiti antenski stup na lokaciji Veprinac te opremu – deset TV kamera i četiri montaže – DVCAM digitalnog formata, koja omogućuje vrhunsku kvalitetu prikupljanja, obrade i emitiranja slikovnih i zvučnih informacija.Prema istraživanju gledanosti agencije PULS iz Zagreba, Kanal Ri po ocjeni kvalitete programa je četvrta TV postaja, na koncesijskom području, odmah iza Nove TV, RTL-a i HRT-a. U istom istraživanju najbolje su ocijenjene emisije informativne i zabavne redakcije, u kojima i veliki nacionalni oglašivači nalaze svoj marketinški prostor.Kanal Ri radi i programe zahtjevne produkcije, kao što su: Izravni prijenos Međunarodnog Riječkog karnevala, Jedriličarska regata „Fiumanka”, Atletski miting, Melodije Kvarnera i sl.TV postaja kao što je naša ima bitnu komparativnu prednost u odnosu na nacionalne TV kuće, a to je veća fleksibilnost, mogućnost prilagodbe klijentu, njegovim potrebama i željama.Osnovni je cilj s aspekta marketinga odnosno plana prodaje ostati na liderskoj poziciji te povećati udio nacionalnih oglašivača. Planira se stoga, prvenstveno, aktivirati veće oglašivače i to direktno putem njihovih odjela marketinga.Misija: Kanal Ri treba postati najpoželjnija i najgledanija TV postaja na području Županije, da organizacijom bude uzor ostalim TV postajama, a kvalitetom programa vodeća TV postaja na području emitiranja svoje koncesije.Strateški plan razvoja u sljedećih 5 godina: -povećanje tržišnog udjela-podizanje kvalitete gledanosti-povećanje udjela produkcije promidžbenih materijala-razmjena programa