U promet pušten jedinstveni željeznički sustav električne vuče
Čekanja u vlaku u Moravicama do se ne izmijene lokomotive konačno više nema. Novi, jedinstveni sustav električne vuče na dionicama pruge od Moravica prema Rijeci, Šapjanama i Bakru konačno je pušten u promet. Vlakom iz Fužina u Rijeku su stigle dobre vijesti. Jedinstveni sustav vuče ubrzat će promet, povećati propusnu moć pruge i smanjiti troškove. Završen je tako projekt čija su priprema i realizacija, nažalost, trajale više od dva desetljeća. Završetkom projekta HŽ infrastruktura je dobila jedinstveni sustav električne vuče na cijelom svom području. Jedna od najvećih investicija u željeznicu u Hrvatskoj teška je 637 milijuna kuna. “Sad završavamo ovaj sustav elektrovuče, ali i najavljujemo da ćemo za godinu dana renovirati kolodvor Rijeka – Brajdica, krenuti s radovima, vrijednost je 100 milijuna kuna i da ćemo nakon toga u 2015. godini raskopati cijelu Rijeku, raditi drugi kolosijek, raditi novi putnički kolodvor, novi teretni kolodvor i nastaviti s dvokolosječnom prugom prema Delnicama,” rekao je predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić. Vrijednost najavljenih investicija, koje bi trbale biti ostvarene do 2018., iznosi više od pola milijarde eura.