Otok Lošinj zimi postaje outdoor turistička destinacija. Cilj turističke zajednice je razvijati što više outdoor aktivnosti.
” Dosta smo okrenuti prema outdooru I tu smo se definirali. Glavni proizvodi su outdoor, zdravstveni turizam, gastronomija, naravno i dalje sunce I more, ali ne mislimo da nam samo sunce i more bude nositelj turističke ponude. ” – rekao je Dalibor Cvitković, direktor TZ Malog Lošinja.
Lošinj je na razini godine ostvario čak 86 posto turističkog prometa iz rekordne 2019. godine.
” Kada govorimo o kapacitetima, Lošinj je negdje na 23 tisuće kreveta, većina je kreveta negdje 40 posto u kampovima, njih imamo 7 na otoku. Manji dio je u hotelima negdje 3 I pol tisuće I u nekoj strategiji razvoja Cresa I Lošinja u narendih 5 godina gledamo da povećamo udio hotelskih kapaciteta.” – objasnio je Cvitković.
Na Lošinju se održavaju I maškarana događanja, ali zbog epidemiološke situacije bez organiziranih plesova.