Svih 400 vozača Autotrolejovih autobusa na gradskim i prigradskim linijama, od danas imaju mobitele koje su dobili na osobno zaduženje. Njima će biti izravno povezani s interventnim službama, a brzim biranjem preko broja 1, vozači će stupiti u vezu s policijom
Svih 400 vozača Autotrolejovih autobusa na gradskim i prigradskim linijama, od danas imaju mobitele koje su dobili na osobno zaduženje. Njima će biti izravno povezani s interventnim službama, a brzim biranjem preko broja 1, vozači će stupiti u vezu s policijom. – Nadam se da će to imati bar psihološki efekt na napadače koji napadaju nas vozače, kaže jedan od Autotrolejevih vozača Siniša Crljenica.
Opremanje vozača mobitelima počelo je prije 4 godine, a kraj projekta se poklopio s nedavnim napadom u kojem je vozač Tomislav Vedrić zadobio teške ozljede glave i trostruki prijelom nosa. Prošle je godine fizički napadnuto osam vozača, a ove godine već njih trojica. Rukovoditelj Službe gradskog prometa Autotroleja Damir Blečić ističe kako su napadi na vozače sve brutalniji i imaju sve veće posljedice. Jedan od vozača koji su pretrpjeli fizički napad je i Dinko Fištrek. Njega je 2006.-e fizički napao golobradi 19-ogodišnjak na Vežici nakon što ga je, kao upornog švercera u autobusu, upozorio da ima neispravnu kartu. – To ga je isprovociralo, udario me šakom u glavu. Bio sam tjedan dana na bolovanju, imao sam uho zamotano, sva sreća da nije bilo opasno, rekao je Dinko Fištrek jedan od napadnutih vozača.
U Autotroleju razmišljaju i o drugim načinima zaštite vozača. Jedan od njih je ugradnja pregrada kojima bi se vozači fizički odijelili od putnika. No vozači nisu time oduševljeni. Do napada na vozače najčešće dolazi u večernjim satima i to na linijama 6 i 32, kada se mladi spremaju u noćni izlazak. U najvećem su broju slučajeva napadači pod utjecajem alkohola, a razbježe se do dolaska policije, kažu u Autotroleju.
Autor: Gracijano Gregorović