Radovi na najskupljoj cesti u Hrvatskoj idu punom parom, nisu ih usporile niti velike vrućine tijekom ljetnih mjeseci.
“Baš pred ljeto mi smo dobili građevinsku dozvolu za treću fazu, to je od spoja sa Zvonimirovom ulicom do Luke Rijeka. Tu imamo podvožnjak ispod željezničke pruge, imamo vijadukt Piopi, u dužini od 344 metra.”, navodi Martin Abramović, ovlašteni zastupnik Hrvatskih cesta.
“Manji dio ceste je na trasi. Većina ceste je u stvari u objektima, imamo kružno raskrižje, nekoliko potpornih zidova, tunel koji je dugačak 1263 metra”, dodaje Martin Abramović, ovlašteni zastupnik Hrvatskih cesta.
Ona će spajati kontejnerski terminal Zagrebačka obala i zapadni dio grada s riječkom obilaznicom, a gradnja se sastoji od ukupno tri faze.
“Prva faza je kružno raskrižje u čvoru Škurinje na riječkoj obilaznici, druga faza je od čvora Škurinje, tunel Podmurvice tu do Mlake. I treća faza je od područja ZTC-a do luke Rijeka.”, rekao je Martin Abramović.
Na putu se našlo I 70-tak objekata koji su morali biti srušeni.
“Uglavnom su svi ljudi koji su živjeli u tim objektima adekvatno zbrinuti, dobili su zamjenske stanove. Upravo rušimo zadnji dolje u ulici Milutina Barača.”, objasnio je Abramović.
S obzirom kako se radovi odvijaju u samom središtu Rijeke, dio građana se žalio na buku.
“Bile su u početku malo više, sada su malo manje. Ja građanima Rijeke mogu jedino punuditi našu ispriku što se ti radovi odvijaju blizu njihovih kuća.”, jasan je ovlašteni zastupnik Hrvatskih cesta Martin Abramović.
Na gradilištima je trenutno 100-tinjak radnika, a cesta bi trebala biti gotova do kraja prve polovice 2023. godine.