Nastavlja se veliki investicijski ciklus u riječkoj luci

vlcsnap-2020-09-04-17h50m48s929

Kreću nova ulaganja u riječku luku. Potpisan je ugovor za izvođenje radova za unaprjeđenje infrastrukture na lučkom području Bazen Rijeka.

– Bazen Rijeka koji je specijaliziran prije svega za generalni teret, žitarice i nešto što se nije obnavljalo možemo reć 50 godina, potpuno će obnovit infrasturkturu i dat će novu kvalitetu, te omogućiti Luci Rijeka da da jedan kvalitetan servis, rekao je ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa.

Zajednički projekt Lučke uprave Rijeka i Luke Rijeka vrijedan je 214 milijuna kuna+pdv, od čega se čak 85 posto sufinacira sredstvima Europske unije iz Instrumenta za povezivanje Europe.

– Što će sigurno rezultirati značajnom konkurentnošću riječke luke i vjerujem kroz nekoliko godina riječku luku vratiti na pozicije da bude prva luka na Jadranu – rekao je gradonačelnik Grada Rijeke, Vojko Obersnel.

Projekt obuhvaća radove na rekonstrukciji infrastrukture na Praškom, Budimpeštanskom i Bečkom pristaništu te Visinovom, Orlandovom i De Franceschijevom gatu.

– Meni je drago da se ostvaruje vizija stategije razvoja županije zacrtana na našem prostornom planu. U jačanju konkurentnosti riječkog prometnog pravca, svaka investicija i infrasturkturu je dobrodošla – kazao je župan Primorsko-goranske županije, Zlatko Komadina.

Ovo je sedmi projekt, koji Lučka uprava, samostalno ili s partnerima, trenutno realizira. Svi su sufinacirani iz Instrumenta za povezivanje Europe, a njihova ukupna vrijednost je milijardu kuna.

– Kada tome dodamo izgradnju Zagrebačke obale, cestu D403, to je negdje oko 400 milijuna eura, to je definitivno jedno od većih ulaganja u posljednjih 20 godina u Luku Rijeka, što pomaže i hrvatskom gospodarstvu i građevinskom sektoru – istaknuo je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Ovom investicijom obnovit će se 109.420 m2 kolničke površine s pripadajućim instalacijama, 12.161 metar željezničke pruge i 1.652 metara kranskih kolosijeka, te će se rekonstruirati dionice željezničkih i kranskih kolosijeka koji se trenutno ne koriste. Planirani završetak radova je 31. prosinca 2022. godine.