Nove trajektne linije

Sukladno Zakonu o linijskom, povremenom obalnom pomorskom prometu do kraja ove godine raspisat će se novi natječaji o dodjeli koncesija za ukupno 32 trajektne linije.

Sukladno Zakonu o linijskom, povremenom obalnom pomorskom prometu do kraja ove godine raspisat će se novi natječaji o dodjeli koncesija za ukupno 32 trajektne linije.

Sukladno Zakonu o linijskom, povremenom obalnom pomorskom prometu do kraja ove godine raspisat će se novi natječaji o dodjeli koncesija za ukupno 32 trajektne linije.
– Na natječaj se ide upravo sada kako bi se zaštitili interesi hrvatskih brodara kako bi oni nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju imali dovoljno vremena da se pripreme za iduću natječaj. Na idućim natječajima mogli bi sudjelovati strani brodari i tim natječajem svakako se očekuje poboljšanje kvalitete brodova – rekao je ravnatelj Agencije za obalni linijski pomorski promet Ive Franičević.
Naime, od niza kriterija dodjeljivanja koncesije ključni će biti starost broda, brzina, kapacitet, udobnost te cijena održavanja linije. Dosada je 90% trajektnog povezivanja obavljala Jadrolinija kao najveći hrvatski putnički brodar.
Mislim da će se time napravit jedan iskorak. Jadrolinija je poduzela sve u organizacijskom i kadrovskom smislu, ali i po pitanju flote. Tako da ćemo učiniti sve da svoj status ne samo zadržimo, nego i poboljšamo – kazao je predsjednik Uprave Jadrolinije Slavko Lončar.
U floti Jadrolinije trenutačno je 58 brodova, još dva se grade pa će sukladno tome u povijest otići najstariji brodovi. Natječaj će se raspisati za gotovo sve linije, osim onih gdje se planiraju ili provode modernizacije luka ili pristaništa. Dolazak stranih brodara se ne očekuje jer bi u tom slučaju morali imati brodove registrirane u Hrvatskoj, sa isključivo hrvatskom posadom i sa sjedištem tvrtke u Hrvatskoj. S novim koncesionarima ugovori će se sklapati na rok od 5 do 10 godina, a plan je da oni uđu u posao već tijekom sljedeće turističke sezone.