Turistička zajednica grada Rijeke ovog proljeća započela je aktivnosti u Riječkom tunelu koje obuhvaćaju značajnija ulaganja kako u izgled tako i u brojne sadržaje.
Početkom srpnja Riječki tunel, jedna od najposjećenijih gradskih atrakcija domaćih i stranih gostiju, dobio je novi vizualni identitet i zasjao u novom ruhu. Muralom „Naprvo!” ulaz u Riječki tunel poprima novu umjetničku dimenziju te istaknutim poznatim motivima naglašava kulturno – povijesnu i industrijsku baštinu Grada Rijeke. Također tijekom ljetnih mjeseci Riječki tunel je po prvi puta obogaćen i urbano-zabavnim programima pod nazivom TunedIN TunelRI, a od interesa za širu publiku.
Naglašavajući bogato kulturno nasljeđe i povijesni značaj riječkog podzemlja, Riječki tunel postao je nezaobilazna turistička atrakcija koja se svakako mora posjetiti prilikom dolaska u naš grad.
U narednom periodu Turistička zajednica grada Rijeke svakako planira dodatno ulagati u infrastrukturu Riječkog tunela i razvijati nove proizvode, čime će se obogatiti turistička ponuda destinacije i stvoriti sadržaji interesantni i domaćem stanovništvu.
Od danas, 21. kolovoza, za sve turiste koji žele uživati u čarima riječkog podzemlja naplaćivat će se ulaz, a ulaznicu će biti moguće kupiti putem web shopa na stranicama Turističke zajednice grada Rijeke, u Turističkom informativnom centru na Korzu ili na ulazu u Tunel.
Cijene pogledajte na poveznici:
Za Riječane i Riječanke ulaz u Riječki tunel, kao i do sada, je slobodan i bez naplate.
Radno vrijeme Riječkog tunela je svakim danom od 10 do 20 sati.
Više informacija o Riječkom tunelu
Ulaz tunela nalazi se pored katedrale sv. Vida i proteže se ispod riječkoga Staroga grada. U izgradnju tunela krenulo se zbog činjenice da je grad izrastao na području gdje su se u povijesti dodirivale brojne države, pa je postao i mjesto od posebne vojne važnosti. Prokopala ga je talijanska vojska u živoj stijeni u dužini od 330 metara u razdoblju od 1939. do 1942. godine. Učinjeno je to za potrebe zaštite civilnog stanovništva od zračnih bombardiranja, spuštajući se mjestimično na dubinu od deset metara. Širok je oko četiri i prosječno visok 2,5 metra. Glavna tunelska cijev ima dva odvojka, jedan koji vodi prema zgradi nekadašnjega gradskog municipija i drugi prema katedrali sv. Vida.