Opatija u prvih 7 mjeseci bilježi 619 tisuća noćenja što čini 93% turističkog prometa rekordne 2019. godine i porast od 71% u odnosu na isto razdoblje lani. Dva od svaka tri noćenja, točnije 68% ukupnog broja noćenja, ostvarena su u hotelima. Privatni smještaj ima 30% udjela u svim noćenjima, dok preostalih 2% otpada na nekomercijalni smještaj.
Tijekom prvih sedam mjeseci, opatijski gosti najčešće su stizali iz Austrije, Njemačke, Hrvatske, Slovenije i Mađarske, tradicionalno najznačajnijih tržišta za Opatijsku rivijeru. Austrijanci su zaslužni za svako peto noćenje u gradu, s udjelom od 20,3% u ukupnim noćenjima i porastom od 5% u odnosu na rekordnu turističku godinu. Nijemci su ostvarili rast od 2% u odnosu na 2019. godinu, no s obzirom da se glavnina njihovih dolazaka ostvaruje u kolovozu, očekuje se povećanje turističkog prometa s Njemačkog tržišta. Domaći gosti sve su značajniji za opatijski turizam, Mađarski gosti ostvarili su rezultat na razini 2019. godine. Značajnije povećanje u odnosu na 2019. godinu zabilježeno je i kod gostiju iz Poljske, Srbije , Slovačke te Češke nakon odlične predsezone, Opatija nastavlja bilježiti dobre turističke rezultate. U srpnju je zabilježeno 206 tisuća noćenja, što je na razini 93% istog mjeseca 2019. Nešto više od polovice toga broja, točnije 51%, ostvareno je u hotelima, dok je privatni smještaj zaslužan za 46% srpanjskih noćenja, a preostalih 3% odnosi se na nekomercijalni smještaj. U „srcu sezone“ najbrojniji su, očekivano, gosti iz Njemačke koji su ostvarili oko četvrtine svih srpanjskih noćenja u Opatiji. Slijede Austrijanci, potom domaći gosti. Značajan rast imali su i gosti iz Poljske , Slovačke, Češke , Srbije, Danske
Foto:Goran Kovačić /Pixsell