Danas su započeli radovi na velikoj sanaciji Krčkog mosta. Radovi će se odvijati u 4 faze i potrajat će dvije godine.
– Sada je na redu sanacija kolnika odnosno sanacija gornje plohe velikog luka te sanacija preostalih dijelova betonskih površina, stupova itd. – rekao je rukovoditelj u Tehničkom sektoru Autoceste Rijeka – Zagreb, Sanjin-Velebit Pešut.
Prva faza postave privremene prometne regulacije odvijat će se na prvoj polovici velikog luka uz naizmjenično odvijanje prometa dvosmjerno po jednom prometnom traku. Ovi će radovi znatno utjecati na promet. Kako bi se postigao kompromis u odvijanju prometa radovi su podijeljeni u 4 faze.
– Danas je počela postava privremene prometne regulacije postavom ograde. Na kolniku, kad se ona završi do petka kreću radovi skidanja asfaltnog zastoja hidroizolacije, obnove kolnika, uklanjanje energetskih kanala odvojene ograde – dodao je Pešut.
Krčki Most povezuje otoke Krk, Cres i Lošinj sa kopnom kao najpouzdanija i najbrža veza. Dug je 1430 metara, a 1980. godine kada je izgrađen, veliki je luk bio rekorder po rasponu.
– I danas on spada među nekoliko prvih u svijetu. Konstrukcija je izazovna nalazi se na području visokog saliniteta i bure i kao što znamo bura zajedno sa morskom solju nanosi kloride u konstrukciju. To su razlozi zašto most treba prije početka bilo kakvih problema zaštititi – objasnio je Pešut.
Radovi su vrijedni 43 milijuna kuna. Izvode ih tvrtke Sitolor, Spegra i Geotehnika, a za stručni nadzor i kontrolu radova zadužen je Institut IGH.