Tunel je dug 412 metara, a jedan je od četiri tunela na zaobilaznici.
Jučer je probijen južni tunel Škurinje 1 na trasi budućeg punog profila riječke zaobilaznice. Tunel je dug 412 metara, a jedan je od četiri tunela na zaobilaznici. Na svečanom proboju tunela prisustvovao je i ministar Božidar Kalmeta koji Riječanima obećaje završetak radova početkom lipnja iduće godine. Ukupna duljina južnog kolnika riječke zaobilaznice je 8 kilometara i 856 metara. Radove izvode Hidroelektra, Niskogradnja, Viadukt, Konstruktor Inženjering i Strabag. Vrijednost investicije je više od 627 milijuna kuna. Gotovo 30 % radova odnosi se na gradnju zahtjevnih objekata, četiri Tunela: Trsat, Katarina, Škurinje 1 i 2 te dva vijadukta i most, dva nadvožnjaka i jedan podvožnjak. Riječki gradonačelnik kaže kako je zadovoljan dinamikom radova od kada su Autoceste Rijeka – Zagreb preuzele ovu dionicu. Konačno se krenulo s radovima i to vrlo intenzivno unatoč činjenici da su teški radovi i da je zaobilaznica cijelo vrijeme pod prometom – kazao je Obersnel.
Proboj tunela Škurinje 1 počeo je krajem svibnja ove godine, s miniranjima tri puta dnevno. Miniranja na tehnički zahtjevnoj i osjetljivoj poziciji s obzirom na blizinu zgrada i kuća zahtijevala su pojačane mjere opreza i svakodnevno mjerenje nepoželjnih vibracija.