OGLAS

Probijen tunel trsat

Deset dana prije roka probijen posljednji tunel na riječkoj obilaznici

Deset dana prije roka probijen posljednji tunel na riječkoj obilaznici

Probijen je tunel Trsat. Nakon Škurinja 1 i 2 te Katarine, to je četvrti i posljednji probijeni tunel u sklopu izgradnje južnog kolnika riječke obilaznice, na dionici Orehovica-Diračje. Na iznimno zahtjevnoj dionici izgradit će se nešto više od 2 kilometra tunela.
Za proboj Trsata bilo je potrebno 270 miniranja, a koristila se i takozvana metoda cijevnog kišobrana koja se primjenjuje u izrazito teškim okolnostima. Probijanje je, kažu radnici, bilo teško i mukotrpno, na njemu se radilo od travnja, a dovršeno je desetak dana prije roka.
– Radi se o najzahtjevnijem tunelu na Riječkoj obilaznici, najdužem i biološki najzahtjevnijem ali unatoč tome, to smo predvidjeli i ispoštovali ugovorene rokove ove faze gradnje. Sada slijedi izrada unutarnje odvodnje i izrada sekundarne betonske obloge – kazao je predsjednik Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb Zlatko Korpar.
Kako trasa južnog kolnika zaobilaznice prolazi vodozaštitnom zonom crpilišta Zvir tehnologija izvođenja radova iskopa na trasi i tunelima usklađena je s visokim stupnjem zaštitnih mjera. Puni profil autoceste od Orehovice do Diračja u promet bi trebao biti pušten krajem lipnja iduće godine. Za sad promjene režima povremenog zatvaranja obilaznice neće biti, a zbog radova na kanalizacijskom sustavu nastavit će se i miniranja, poručuju iz Autoceste Rijeka Zagreb.