PUNI PROFIL PROMETNICE OD DIRAČJA DO OREHOVICE GOTOV ZA GODINU DANA

Točno tri mjeseca od ispaljivanja prve mine, danas u 13 sati u tunelu Škurinje 1, ispaljeno je 405. miniranje na istočnom dijelu riječke obilaznice.

Točno tri mjeseca od ispaljivanja prve mine, danas u 13 sati u tunelu Škurinje 1, ispaljeno je 405. miniranje na istočnom dijelu riječke obilaznice.

 
Točno tri mjeseca od ispaljivanja prve mine, danas u 13 sati u tunelu Škurinje 1, ispaljeno je 405. miniranje na istočnom dijelu riječke obilaznice. Izgradnja punog profila najfrekventnije riječke prometnice od Diračja do Orehovice teče prema planu.
– Tuneli napreduju dobro. Tunel Trsat je probijen više od pola, na tunelu Škurinje je preostalo manje od 100 metara do proboja tunela, znači do izlaska na zagrebačku stranu, tunel Škurinje 2 probijen je 200 metara. Trenutno su radovi ispod Pravnog fakulteta – rekao je glavni inženjer za promet Autoceste Rijeka-Zagreb Hrvoje Ordulj.
Izvođači radova zadovoljni su dinamikom, dosad nije bilo nepredviđenih situacija, a neki su tuneli čak i ispred zadanih rokova. Početkom rujna, počet će i miniranje na tunelu Katarina – četvrtom i posljednjem tunelu na toj zahtjevnoj dionici. Što se tiče vijadukta Rječina, sa zagrebačke strane napravljeni su upornjaci i temelji dok je s riječke strane u tijeku priprema za iskope. Iako se mjesecima uoči početka miniranja najavljivao prometni kolaps u Rijeci u koju dnevno preko pet prometnih koridora uđe od 65 do 70 tisuća vozila, zaustavljanje prometa u 5, 13 i 21 sat ipak nije dovelo do kaosa. Veće gužve bilježe se samo u kišnim danima.
Kako sada stvari stoje, puni profil riječke obilaznice bit će u prometu do početka glavne turističke sezone 2009. godine.