OGLAS

Rekordni turistički rezultati na području Gorskog kotara

Kvantitativno i kvalitativno destinacija bilježi rast, a posebno nas vesele dobre ocjene domaćih i stranih posjetitelja što je rezultat rada i sinergije svih turističkih dionika, lokalnih proizvođača, čelnika jedinica lokalne samouprave i Ureda TZ-a, poručio je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara.

 

Gorski kotar u prvih osam mjeseci bilježi čak 19,21% više noćenja i 12,93% više dolazaka u odnosu na rekordnu 2019. godinu što ga izdvaja u Hrvatskoj. Ostvareno je 5,66% više noćenja stranih posjetitelja u odnosu na 2019. godinu što pokazuje kako su se strani posjetitelji vratili svojoj omiljenoj planinskoj destinaciji koja je udaljena svega 20-tak minuta vožnje od mora. Ujedno, domaćim posjetiteljima Gorski kotar primamljiva je destinacija jer je ostvareno čak 31,97% više noćenja u odnosu na 2019. godinu. Također i po parametru prosječnog trajanja boravka u danima ostvaren je rast za 9,3 postotna poena. Svi su smještajni kapaciteti viših kategorija bilježili rast u odnosu na 2019. godinu, a poglavito oni koji kontinuirano unapređuju svoje usluge te su se djelatnosti maksimalno posvetili. I dalje je primjetan trend popunjenosti od 150 do više od 200 dana godišnje i to u privatnom smještaju, posebno kod kuća za odmor više kvalitete i koje kreiraju promotivni narativ utemeljen na tipično goranskom storytellingu.

 

U kolovozu je ostvareno 25,52% više noćenja i 9,78% više dolazaka u odnosu na 2019. godinu. Također je zabilježeno čak 22,71% više noćenja stranih posjetitelja te 30,66% više noćenja domaćih gostiju što je dodatan dokaz kako je po svim parametrima naša poznata planinska destinacija magnet posjetiteljima. Gorski kotar je destinacija koja se s lakoćom može pozicionirati te dodatno unaprijediti kako bi evoluirala u briljant hrvatske turističke ponude poštujući principe održivosti. Naime, već i sad s postojećom infrastrukturom i ponudom oduševljava. 

 

Ukupna kvaliteta destinacije za period od početka godine do kraja srpnja iznosila je čak visokih 92/100, na osnovi prikupljenih 3022 recenzija. Ukupna kvaliteta atrakcija u destinaciji iznosi 94/100 na temelju 698 recenzija, a kvaliteta ponude lokalnih proizvođača u destinaciji iznosi 96/100, privatnog smještaja 95/100. Gosti su najčešće svoje dojmove ostavljali na platformama Google maps, Booking.com, Tripadvisor, Aribnb, Expedia, Facebook i sl. U drugom dijelu ove turističke godine TZ Gorskog kotara nastavit će s mjerenjem kvalitete usluge i proizvoda, stalno podizati broj mjerenih dionika turizma i kontinuirano voditi brigu o podizanju kvalitete i visokom zadovoljstvu gostiju tijekom cijele godine.