Za nesreću i izgubljeni život nije kriv odron već urušavanje tunela, smatraju strojovođe.
Točno u 10 sati na jednu minutu stali su svi vlakovi u Hrvatskoj, zatrubili, i time odali počast tragično preminulom 44-godišnjem strojovođi Damiru Domitroviću. Dva sata kasnije sindikat strojovođa Hrvatske otkrio je koji su, po njihovom mišljenju, stvarni uzroci nesreće.
– Nije se odlomilo nikakvo kamenje, nego se srušio građevinski objekt HŽ infrastrukture, desni ulazni zid u tunel, tvrdi potpredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović.
U Sindikatu strojovođa upozorili su na višegodišnje loše održavanje infrastrukture i nedovoljno ulaganje u vozni park, zbog čega je u posljednjih 5 godina život izgubilo troje njihovih kolega. Posljednji u crnom nizu bio je Damir Domitrović.
– Mi danas vjerojatno ne bi bili ovdje ni okupljeni da su to bile modernije lokomotive, da to nisu lokomotive stare 50 godina, smatra predsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Nenad Mrgan.
150 milijuna kuna uloženo je prije dvije godine u remont tunela Kupjak, pri čemu je, tvrde u sindikatu, saniran samo jedan potporni zid. Zbog toga im ostavke čelnika neće predstavljati nikakvo zadovoljstvo.
– Želimo vjerovati da će konačno institucije ove države odraditi svoj posao i naći imenom i prezimenom odgovornu osobu, podići optužnicu i izaći na sud, rekao je Petrović.
A ako trenutna uprava HŽ-a nije sposobna pronaći odgovorne, 1407 hrvatskih strojovođa smatrat će krivima njih same – zaključili su u sindikatu.