Što je danas luksuz? naziv je nove nacionalne kampanje kojom Turistička zajednica Gorskog kotara nastavlja promicati povratak prirodi, kako onoj netaknutoj goranskoj, tako i onoj u sebi.
Novom kampanjom predstavljen je i osvježen vizualni identitet destinacije koji je nastao kao simbioza elemenata goranskog kraja. Spoj glavnih prirodnih motiva, drveća, planina i vodnog bogatstva te tipične goranske arhitekture utjelovio je moderan, jednostavan i prepoznatljiv logotip kojim se želi poslati poruka istinskog mirnog odmora u okrilju prirode.
Kampanju prati i novi portal destinacije kojim su predstavljene glavne atrakcije, a bit će dopunjen verzijama na više stranih jezika i aktualnim sadržajima, poput glavnih predstojećih manifestacija koje će obogatiti boravak posjetiteljima.
Uz portal lansirana je i nova aplikacija Visit Gorski kotar dostupna na svim app storeovima. Aplikacija je bogata kvalitetnim sadržajima koji posjetiteljima olakšavaju snalaženje u destinaciji. Svi prijavljeni korisnici imaju mogućnost primanja push notifikacija koje obavještavaju o nadolazećim preporučenim i omiljenim događanjima. Korisnici aplikacije ostvaruju mogućnost sudjelovanja u interaktivnoj igri Take a Quest. Zabavna igra je osmišljena na način da se korisnicima pri posjeti raznim lokacijama Gorskog kotara dodjeljuju bodovi što će im donijeti poseban status na osnovu kojeg će ostvarivati pogodnosti što je dio druge faze razvoja aplikacije.