Ansambl Opere riječkog HNK Ivana pl. Zajca postaje brojniji za jednog tenora – Domagoja Dorotića! Nakon oduševljenja koje je izazvao svojom debitantskom ulogom u Rijeci, Cavaradossija u Puccinijevoj “Tosci” u dramaturgiji i režiji Marina Blaževića, Domagoj Dorotić će se 1. veljače 2020. pridružiti riječkom ansamblu kao prvak Kazališta.
„ Za moju su odluku bile ključne probe „Tosce“ u riječkom “Zajcu”. Svidjela mi se atmosfera, kolege jer jako je važno biti okružen kvalitetnim ljudima, pravim profesionalcima. Osim toga, ovdje su izvrsni tehnički uvjeti, iznimno kvalitetan orkestar i zbor“, kazao je Domagoj Dorotić o razlozima svojeg dolaska u redove riječkih opernih solista, te dodao: „Ozbiljan i inovativan program koji riječko Kazalište njeguje, upravo onakav kakav je važan za moj pjevački razvoj, ako moram izdvojiti, ipak je bio najpresudniji za odluku. Spremaju se veliki izazovi. Posebno se veselim Ljetnoj klasici i izvedbi „Tosce“ 3. srpnja u Puli. Prije dvadesetak godina pjevao sam u Areni kao zborist u zagrebačkoj “Aidi” pa će biti uzbudljivo vratiti se na tu pozornicu s riječkom produkcijom “Tosce”.“
Domagoj Dorotić diplomirao je u klasi profesorice Vlatke Oršanić na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 2008. godine. Dvije godine poslije postao je solistom Opere HNK u Zagrebu. Od tada je, među ostalim, ostvario uloge u operama „Nikola Šubić Zrinjski” Ivana pl. Zajca (Juranić), „Parsifal” R. Wagnera (Treći štitonoša), „Mazeppa” P. I. Čajkovskog (Andrej), „Gianni Schicch”i G. Puccinija (Rinuccio), „Hamlet” A. Thomasa (Laert), „Ljubavni napitak” G. Donizettija (Nemorino), „Evgenij Onjegin” P. I. Čajkovskog (Lenski), „Tosca” G. Puccinija (Cavaradossi), „Ekvinocij” I. Brkanovića (Ivo) i dr. Istovremeno je nastupao i u splitskom HNK u operama kao što su „Macbeth” G. Verdija (Macduff), „Adel i Mara” J. Hatzea (Adel), „Nabucco” G. Verdija, „Cavalleria rusticana” P. Mascagnija (Turiddu), „Traviata” G. Verdija (Alfredo), „Ukleti Holandez” R. Wagnera (Steuermann), „Ernani” G. Verdija (Ernani) itd. Od gostovanja na inozemnim pozornicama izdvaja se nastup u ulozi Lenskog u Litvanskoj nacionalnoj operi u Rigi. Od 2015. pa do dolaska u Rijeku bio je u angažmanu, u statusu prvaka, u Operi HNK u Osijeku, gdje je primjerice nastupio u naslovnoj ulozi na premijeri opere „Porin” Vatroslava Lisinskog, nastupio je i na premijeri kao Manrico u Verdijevom „Trubaduru” te u Bizetovoj „Carmen” kao Don José.
Nerijetko nastupa i koncertno, surađujući s našim stranim istaknutim dirigentima i ansamblima pjevajući zahtijevna oratorijska djela, kao što su Verdijev Requiem, Beethovenova Misa Solemnis, Dvořákov Stabat Mater, Janáčekova Glagoljaška misa, Papandopulova Hrvatska misa itd.
Sudjelovao je na snimanju CD-a prve hrvatske opere „Ljubav i zloba” u produkciji Hrvatske radiotelevizije u glavnoj tenorskoj ulozi te na snimanju nosača zvuka opere „Nikola Šubić Zrinjski” također u produkciji HRT-a .
Među nagradama ističu se: Rektorova nagrada za ulogu Rinuccia u operi „Gianni Schicchi”, Nagrada hrvatskoga glumišta za ulogu Maxa u operi „Crux dissimulata” i za ulogu Fentona u operi „Falstaff”, Nagrada „Ante Marušić” HNK Split, Nagrada „Vladimir Ruždjak” zagrebačkog HNK za ulogu Cavaradossija u operi „Tosca”.
Izdvajaju se i sudjelovanje u predstavljanju hrvatske kulture u Manausu u Brazilu u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva, nastup u Glagoljskoj misi Leoša Janáčeka uz Kraljevsku filharmoniju iz Liegea, te nastup na otvaranju Dubrovačkih ljetnih igara 2015.