TKO JE ODGOVORAN?

Direktor Zračne luke Rijeka ne smatra se odgovornim za drastičan pad prometa

Direktor Zračne luke Rijeka ne smatra se odgovornim za drastičan pad prometa

Puno pitanja, malo kvalitetnih odgovora. Tim bi se riječima moglo sažeti današnje obraćanje javnosti direktora i jedinog člana Uprave Zračne luke Rijeka Mladena Pasarića. On se ne smatra odgovornim što je kroz Zračnu luku ove godine prošlo 64 tisuće putnika, gotovo dvostruko manje nego lani.
– Jedini način da zračna luka profunkcionira je konsenzus i turističke industrije i lokalne samouprave i uprave i gospodarstva. Zračna luka Rijeka bez podrške okruženja, govorim o turističkoj industriji ne može sama napravit puno – rekao je direktor Zračne luke Rijeka, Mladen Pasarić.
– Komentirati izjavu da je netko drugi kriv za firmu koju vodite mislim da nema previše potrebe. Ja ono što vodim za ono se smatram i odgovornim – rekao je predsjednik Turističke zajednice primorsko-goranske županije, Zlatko Komadina.
Ipak, nedavno je konačno dogovoreno udruženo oglašavanje prema kojem će na euro uložen iz naše regije za oglašavanje odnosno privlačenje putnika Ministarstvo turizma dati još jedan euro. Pasarić najavljuje i aktivnosti prema tržištu Velike Britanije, Rusije te Baltika u cjelini. Koliko će linija biti trebalo bi se znati u siječnju kada će se vidjeti koliko je turistički sektor skupio. Tada će i Hrvatska turistička zajednica odlučiti što će i koliko sufinancirati.
– Osobno sam se založio za povratak linije za London od Croatia Airlinesa i taj sustav i drugih prijevoznika koje razmatramo ponude ovih dana, a što po meni je posao uprave, a ne nekih drugih – dodaje Komadina.
Na proljeće će krenuti i linija iz Švedske odnosno Goteborga i Štokholma, a Ryan Airom iz Londona. Što se tiče izvanredne skupštine koja prošlog petka nije održana zbog nedostatka kvoruma, Pasarić ju najavljuje za početak sljedeće godine.
– S tim da je društvenim ugovorom predviđeno da nema izmjene dnevnog reda – naglašava Pasarić.
Drugim riječima, na skupštini se neće raspravljati o aktualnoj situaciji u zračnoj luci odnosno drastičnom padu prometa. To naime, nije točka dnevnog reda.