Prevencija nasilja uz program Trening životnih vještina koji se provodi u osnovnim školama PGŽ u organizaciji Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ pokazuje i prve rezultate, 30% manje rizičnih ponašanja. Govorimo o moći biblioterapije. Terapeutsko pripovijedanje,kao disciplina biblioterapije, postupak je korištenja metaforičnog iskustvenog doživljaja radnje nekog događaja ili doživljaja od strane profesionalaca u radu s djecom kako bi pomogli u svakodnevnim situacijama koje se neizbježno dogode kao dio kompleksnog socijalno emocionalnog razvoja. INKLUZIJA- Uhvati film- o svojim problemima progovaraju kroz film učenici s invaliditetom Ekonomske škole u Rijieci. Ex Cathedra- uloga rehabilitatora u nastavi.
Prevencija nasilja uz program Trening životnih vještina koji se provodi u osnovnim školama PGŽ u organizaciji Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ pokazuje i prve rezultate, 30% manje rizičnih ponašanja. Govorimo o moći biblioterapije. Terapeutsko pripovijedanje,kao disciplina biblioterapije, postupak je korištenja metaforičnog iskustvenog doživljaja radnje nekog događaja ili doživljaja od strane profesionalaca u radu s djecom kako bi pomogli u svakodnevnim situacijama koje se neizbježno dogode kao dio kompleksnog socijalno emocionalnog razvoja. INKLUZIJA- Uhvati film- o svojim problemima progovaraju kroz film učenici s invaliditetom Ekonomske škole u Rijieci. Ex Cathedra- uloga rehabilitatora u nastavi.