Digitalni marketing za lidere u turizmu

U Opatiji se u srijedu 1., i četvrtak 2. travnja održava Internet Adria, vodeća konferencija posvećena digitalnom marketingu u turizmu, novim alatima i trendovima. Namijenjena je hoteliejerima, turističkim agencijama i turističkim zajednicama te obiteljskom smještaju. Donosi više od 50 predavanja, praktične radionice, priliku za networking, razmjenu znanja i iskustva!

Kada se stvari na online kanalima brzo mijenjaju i imamo ih bezbroj na raspolaganju, više nismo sigurni što i kako. No postoje načini kako učiti nove stvari od ljudi koji znaju više od nas, a vođeni time pripremili smo treće izdanje konferencije o digitalnom marketingu i tehnologijama koja je namijenjena specifično za sektor turizma.

Sve se održava u Opatiji 1. i 2. travnja u Centru Gervais. Tijekom dva dana, kroz brainstorming sa stručnjacima iz Hrvatske i inozemstva pokušat ćemo dati kvalitetnu podlogu i smjernice za korištenje kanala digitalnog marketinga u periodu od sljedećih godinu dana.

Prvog dana u jutarnjim su satima planirane posebne radionice u trajanju od tri sata. Konferencija će se nastaviti blokovima predavanja u popodnevnim satima a tu je i networking party.

Sve se nastavlja rugog dana kada će predavači koji će kroz jasne primjere, case studye, novosti i trendove pomoći polaznicima sagledati što je za njih najbolje u svrhu privlačenja i zadržavanja gostiju 21. stoljeća.

Na raspolaganju su različite varijante kotizacija: konferencija + radionica, samo konferencija ili samo radionica. Više o konferenciji internetadria.com

Kategorija