Drugi rođendan Kašetice proslavljen uz medni poljubac

Ljubav u kašetici je u znaku meda. Drugi rođendan jedinstvenog centra autohtonih proizvoda, kao i svake godine, proslavljen je uz medni poljubac – degustaciju najboljih medova prošlogodišnjeg zlatnog ulišta

 

Na jednom relativno malom prostoru od 3300 kvadratnih kilometara mi imamo nevjerojatno kvalitetne vrste meda. I naravno trebaju se potrošači u to uvjeriti pa im pokušavamo ovdje zorno prikazati kako izgleda kvaliteta medova primorsko- goranske županije. naglasio je alfa i omega županijskog pčelarstva Branko Vidmar.

Medni poljubac samo je jedna od aktivnosti koje se provode u četiri zida kašetice pa je tako samo prošle godine održano više od 20 sajmova i manifestacija, brojne prezentacije, promocije i radionice a snimljeno je i 6 promotivnih filmova. U Kašetici bi ipak što se brojki tiče istaknuli jednu stvar:

Uspjeli smo lani organizirati prodaju u kašetici, tako da nismo više samo izložbeno-promotivni prostor već nudimo I više od 300 proizvoda naših proizvođača iz primorsko goranske županije otkrila je Teodora Cimaš iz centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije.

Kašetica primorsko goranska ispunila je tako sva očekivanja te postala prepoznatljivi brend kako među proizvođačima tako I kupcima. Mišljenje je to i zamjenika župana Primorsko-goranske županije Petra Mamule.

Mislim da je postigao svoju punu namjenu i da će još u godinama koje dolaze, vjerujem kako broj proizvođača visokokvalitetnih proizvoda I proizvoda koji se mogu podičiti zaštićenim geografskim porijeklom bude rastao, da će naći svoje mjesto I na policama kašetice.Rekao je Mamula

Medni je poljubac u Kašetici ponudio 60-ak vrsti meda sa Zlatnog ulišta I to pretežno meduna, za kojim u posljednje vrijeme vlada popriličan interes budući da je goranski medun nedavno dobio oznaku nacionalne izvornosti.