Preopterećene linije Centra 112

Telefoni u Županijskom centru 112 ne prestaju zvoniti. U jednom danu primljeno čak 1200 poziva, 3 do 4 puta više nego inače

Posljednja mjera kojom se hrvatskim građanima brani napuštanje mjesta prebivališta užarila je linije Županijskog centra 112. U ponedjeljak je tako zabilježeno 1200 poziva što je 3 do 4 puta više nego inače.

“Svaka nova odluka Stožera civilne zaštite RH koja dođe izaziva pitanja, zabrinutost građana, trudimo se pojasniti koliko god možemo, olakšati sustavu, paziti da se sustav ne opterećuje, dajemo savjete, upućujemo. Imamo 14 operatera koji se izmjenjuju u tri smjene tijekom 24 sata a neki čak i spavaju na poslu.” doznajemo od Milana Markovića, voditelja Županijskog centra 112.

Brojni bi se pozivi mogli izbjeći, budući da se većina odgovora koje građani traže nalazi u medijima, odnosno na web stranicama gradova i općina.

“Evo ovih je dana građanima recimo nejasno što trebaju poduzeti za te propusnice. Svi koji imaju internet a većina ih ima, tamo sve mogu doznati, a što se tiče ovih kojima treba nova špina ili otići na tehnički pregled, moram naglasiti da su to sad u ovoj krizi totalno nebitne stvari.” dodao je Marković.

Iz Područnog ureda civilne zaštite Rijeka apeliraju na građane da svoje upite oko propusnica usmjere na nadležne Stožere civilne zaštite.

“Općenito kada se kaže da se jave u Stožere civilne zaštite, tu se misli na stožere grada ili općine gdje pojedine osobe žive. Oni su svi stavili svoje telefone i mailove na internet, te ih se tamo može upitati sve, pogotovo vezano uz koronu” pojasnio je pročelnik Područnog ureda civilne zaštite Rijeka Matko Škalamera.

 

Kategorija