Zajc uvjerljivo

– Macbeth kao jedna od najpoznatijih i najkrvavijih Shakespeareovih tragedija predstavlja ljudski i moralni pad supružnika Macbeth. Do danas ovaj komad vrlo aktivno živi u dramskom teatru i operi, a od početka 20. st. još življe i na filmskom platnu. Međutim, pojava Macbetha u baletu i plesnom mediju, vrlo je rijetka i neiskorištena. Izazov narativnog prevođenja dramskog djela u ples i pokret, donosi svježe i drugačije tumačenju samog djela, odnosno koreografskoj razradi glavnih motiva od vještica, ludila i praznovjerja, do motiva apsolutnog zla, moralnog pada i motiva ženskog zla kroz lik lady Macbeth. Koreografija međunarodno nagrađivane Maše Kolar svojom preciznošću, bogatom dinamikom, te kompleksnim i visokoestetiziranim pokretom razigranih linija, omogućit će plesačima maksimalno doraditi i pročistiti svoju plesnu, ali i glumačku tehniku. Osim omogućavanja profesionalnog napretka (za plesače) i podizanja razine kulturne ponude u našoj županiji (za gledatelje), ovo uprizorenje pridonijelo bi i svrgavanju stereotipa da ples nije kadar uvjerljivo predočiti duboke i kompleksne ljudske priče.
– Naš odgoj prva je suradnja Hrvatske drame riječkog HNK Ivana pl. Zajca sa studijem Gluma i mediji Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, za koji je, inspirirana jednom od riječkih prešućivanih tema, onom o tinejdžerima hospitaliziranima u riječku Psihijatrijsku bolnicu Lopača radi navodnih poremećaja u ponašanju, tekst napisala jedna od najperspektivnijih spisateljica mlađe generacije Vedrana Klepica. Naš odgoj nije rekonstrukcija tih događaja, već fikcija, umjetnički odgovor na to kako se terapijske metode pretvaraju u traumu; što nam poručuju mladi s poremećajem u ponašanju odnosno tko određuje poremećaj i u odnosu na što, te zašto zajednica šuti.

– Macbeth kao jedna od najpoznatijih i najkrvavijih Shakespeareovih tragedija predstavlja ljudski i moralni pad supružnika Macbeth. Do danas ovaj komad vrlo aktivno živi u dramskom teatru i operi, a od početka 20. st. još življe i na filmskom platnu. Međutim, pojava Macbetha u baletu i plesnom mediju, vrlo je rijetka i neiskorištena. Izazov narativnog prevođenja dramskog djela u ples i pokret, donosi svježe i drugačije tumačenju samog djela, odnosno koreografskoj razradi glavnih motiva od vještica, ludila i praznovjerja, do motiva apsolutnog zla, moralnog pada i motiva ženskog zla kroz lik lady Macbeth. Koreografija međunarodno nagrađivane Maše Kolar svojom preciznošću, bogatom dinamikom, te kompleksnim i visokoestetiziranim pokretom razigranih linija, omogućit će plesačima maksimalno doraditi i pročistiti svoju plesnu, ali i glumačku tehniku. Osim omogućavanja profesionalnog napretka (za plesače) i podizanja razine kulturne ponude u našoj županiji (za gledatelje), ovo uprizorenje pridonijelo bi i svrgavanju stereotipa da ples nije kadar uvjerljivo predočiti duboke i kompleksne ljudske priče.
– Naš odgoj prva je suradnja Hrvatske drame riječkog HNK Ivana pl. Zajca sa studijem Gluma i mediji Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, za koji je, inspirirana jednom od riječkih prešućivanih tema, onom o tinejdžerima hospitaliziranima u riječku Psihijatrijsku bolnicu Lopača radi navodnih poremećaja u ponašanju, tekst napisala jedna od najperspektivnijih spisateljica mlađe generacije Vedrana Klepica. Naš odgoj nije rekonstrukcija tih događaja, već fikcija, umjetnički odgovor na to kako se terapijske metode pretvaraju u traumu; što nam poručuju mladi s poremećajem u ponašanju odnosno tko određuje poremećaj i u odnosu na što, te zašto zajednica šuti.

– Macbeth kao jedna od najpoznatijih i najkrvavijih Shakespeareovih tragedija predstavlja ljudski i moralni pad supružnika Macbeth. Do danas ovaj komad vrlo aktivno živi u dramskom teatru i operi, a od početka 20. st. još življe i na filmskom platnu. Međutim, pojava Macbetha u baletu i plesnom mediju, vrlo je rijetka i neiskorištena. Izazov narativnog prevođenja dramskog djela u ples i pokret, donosi svježe i drugačije tumačenju samog djela, odnosno koreografskoj razradi glavnih motiva od vještica, ludila i praznovjerja, do motiva apsolutnog zla, moralnog pada i motiva ženskog zla kroz lik lady Macbeth. Koreografija međunarodno nagrađivane Maše Kolar svojom preciznošću, bogatom dinamikom, te kompleksnim i visokoestetiziranim pokretom razigranih linija, omogućit će plesačima maksimalno doraditi i pročistiti svoju plesnu, ali i glumačku tehniku. Osim omogućavanja profesionalnog napretka (za plesače) i podizanja razine kulturne ponude u našoj županiji (za gledatelje), ovo uprizorenje pridonijelo bi i svrgavanju stereotipa da ples nije kadar uvjerljivo predočiti duboke i kompleksne ljudske priče.- Naš odgoj prva je suradnja Hrvatske drame riječkog HNK Ivana pl. Zajca sa studijem Gluma i mediji Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, za koji je, inspirirana jednom od riječkih prešućivanih tema, onom o tinejdžerima hospitaliziranima u riječku Psihijatrijsku bolnicu Lopača radi navodnih poremećaja u ponašanju, tekst napisala jedna od najperspektivnijih spisateljica mlađe generacije Vedrana Klepica. Naš odgoj nije rekonstrukcija tih događaja, već fikcija, umjetnički odgovor na to kako se terapijske metode pretvaraju u traumu; što nam poručuju mladi s poremećajem u ponašanju odnosno tko određuje poremećaj i u odnosu na što, te zašto zajednica šuti.