OGLAS

MINIRANJA U ZAVRŠNOJ FAZI

Tako će se najfrekventnija riječka prometnica zatvarati tri puta dnevno još samo dvadesetak dana

Tako će se najfrekventnija riječka prometnica zatvarati tri puta dnevno još samo dvadesetak dana

Miniranja na riječkoj obilaznici ušla su u završnu fazu. Tako će se najfrekventnija riječka prometnica zatvarati tri puta dnevno još samo dvadesetak dana. 23. prosinca predviđeno je probijanje posljednjeg i s 858 metara najduljeg tunela na nedostajućem južnom traku riječke obilaznice – tunela Trsat. Nešto manje od 9 kilometara dugu dionicu Diračje-Orehovica danas su obišli predstavnici investitora – Autoceste Rijeka-Zagreb. Na iznimnoj zahtjevnoj dionici izgradit će se gotovo 30 posto objekata – 2 kilometra tunela, 500 metara mostova i vijadukata te nekoliko manjih nadvožnjaka i podvožnjaka.
Tunel Škurinje 2 probijen je dva mjeseca prije roka, a Katarina dva i pol tjedna prije roka.
– Kod ovih radova se posebno vodila briga o zaštiti izvorišta Zvir, mislim da to treba bit svima jasno. To je sigurno i poskupilo radove, ali ekologija i zaštita vodocrpilišta praktički iz kojeg se opskrbljuje cijeli Grad Rijeka je bila na prvom mjestu – kazao je član Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb, Miro Škrgatić.
Vrijednost dionice Diračje-Orehovica iznosi 628 milijuna kuna, a osim izgradnje punog profila, uključuje i dogradnju čvorišta Diračje i Orehovica te potpuno novi čvor Rujevica.