Tako će se najfrekventnija riječka prometnica zatvarati tri puta dnevno još samo dvadesetak dana
Miniranja na riječkoj obilaznici ušla su u završnu fazu. Tako će se najfrekventnija riječka prometnica zatvarati tri puta dnevno još samo dvadesetak dana. 23. prosinca predviđeno je probijanje posljednjeg i s 858 metara najduljeg tunela na nedostajućem južnom traku riječke obilaznice – tunela Trsat. Nešto manje od 9 kilometara dugu dionicu Diračje-Orehovica danas su obišli predstavnici investitora – Autoceste Rijeka-Zagreb. Na iznimnoj zahtjevnoj dionici izgradit će se gotovo 30 posto objekata – 2 kilometra tunela, 500 metara mostova i vijadukata te nekoliko manjih nadvožnjaka i podvožnjaka.
Tunel Škurinje 2 probijen je dva mjeseca prije roka, a Katarina dva i pol tjedna prije roka.
– Kod ovih radova se posebno vodila briga o zaštiti izvorišta Zvir, mislim da to treba bit svima jasno. To je sigurno i poskupilo radove, ali ekologija i zaštita vodocrpilišta praktički iz kojeg se opskrbljuje cijeli Grad Rijeka je bila na prvom mjestu – kazao je član Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb, Miro Škrgatić.
Vrijednost dionice Diračje-Orehovica iznosi 628 milijuna kuna, a osim izgradnje punog profila, uključuje i dogradnju čvorišta Diračje i Orehovica te potpuno novi čvor Rujevica.