OGLAS

CESTA SVETI KUZAM-KRIŽIŠĆE U PROMETU 2011. GODINE

Posljednja tri mjeseca radovi na osam i pol kilometara dugoj cesti su se intenzivirali

Posljednja tri mjeseca radovi na osam i pol kilometara dugoj cesti su se intenzivirali

Jedini značajniji projekt cestogradnje kojeg financira država u našoj županiji trenutačno je cesta Sv.Kuzam-Križišće. Posljednja tri mjeseca radovi na osam i pol kilometara dugoj cesti su se intenzivirali – posao vrijedan čak 800 milijuna kuna podijelili su hrvatski građevinski giganti, GP Krk, Viadukt, splitski Konstruktor, Hidroelektra.
Na 5 tisuća i 300 metara dugoj dionici koju izvodi GP Krk čiji je sastavni dio i novi čvor Hreljin kao posljednja točka istočne riječke obilaznice trenutačno su u tijeku grubi zemljani radovi. Pred njima je još iskop i odvoz čak 600 tisuća kubika materijala. Na trasi se nalaze objekti poput viadukta dužine 300 metara. Tu su i 2 nadvožnjaka u samom čvoru Hreljin te podvožnjaci.
Najzahtjevniju dionicu dugu 1700 metara pod budnim okom šefice izvodi stotinjak radnika Hidroelektre koji će, među ostalim, izgraditi tunel Burlicu i viadukt Kuk.
Radovi su s deset mjeseci kašnjenja počeli sredinom svibnja, a dvije prometne trake za svaki smjer od Svetog Kuzma do Križišća trebale bi biti u prometu 2011. godine.


OGLAS

OGLAS


Secret Link