Prva u Hrvatskoj Riječka nadbiskupija vjernicima se obraća preko Facebooka i Twittera
Riječka nadbikupija prva je u Hrvatskoj prisutna na društvenim mrežama, a sve s ciljem bolje i kvalitetnije komunikacije s vjernicima i svim ljudima dobre volje. U Hrvatskoj je milijun i 436 tisuća korisnika Facebooka. Ponukani tim činjenicama u Riječkoj su se nadbiskupiji odlučili uskladiti s modernim načinima komuniciranja. Rad Nadbiskupije sada možete pratiti na novoj interaktivnoj web stranici , ali i putem Facebooka, Twittera, Googlea +, Youtube canala. Stranica puna zanimljivih tema i poveznica rad je novog Ureda za nove medije koje vodi poznati riječki vjeroučitelj Marin Miletić. “Cijeli web je napravljen da bude jedno dvorište susreta, dijaloga s različitim mišljenjima pogledima, dvorište razgovora, najava svega onoga što se događa u u našoj nadbiskupiji pa i šire”, kaže Miletić. Želja nam je poruku evanđelja prenositi i putem suvremenih medija, na važnost čega je ukazao i papa u miru Benedikt 16., naglasio je riječki nadbiskup Ivan Devčić. “U trenutku odlaska, na Twitteru je imao preko 9 milijuna onih koji su ga pratili”, dodao je nadbiskup. Vijesti će se ažurirati dnevno, a svi vjernici, kao i ostali građani, pozvani su sudjelovati u dijalogu na društvenim mrežama.
OGLAS
OGLAS