Hrvatska je javnost proteklih nekoliko dana s čuđenjem pratila katastrofalnu željezničku nesreću između Meje i Rijeke kod Škrljeva. Kompozicija s oko 1100 tona kukuruza praktički se raspala i zakrčila prugu za desetak i više dana, a onda je među stanovništvom odjeknula vijest da će razbijene i skršene vagone (popriličnu količinu starog željeza) ukloniti i zbrinuti tvrtka Cios, vlasništvo Petra Pripuza, čovjeka o kojem se svašta nagađa u medijima, navode iz PGS-a.
Nimalo nije problematično što spomenuta tvrtka zbrinjava željezni otpad jer joj je to i osnovna djelatnost, no zanimljivo je to – ako je istina da ta ista tvrtka prikuplja i spomenutih 1100 tona kukuruza, pa se postavlja pitanje što će biti s tom vrstom tereta?pitaju se iz PGS-a.
Za ljudsku prehranu očito nije, posebno ne nakon ovakve nesreće, ali je veliki broj lovačkih društava iskazao interes za tim kukuruzom, pa je opravdano pitati (pogotovo ako je vjerovati kuloarima) hoće li vlasnik tvrtke Cios g. Pripuz dati nalog da se prikupljeni kukuruz razdijeli lovačkim društvima za prehranu divljači u zimi koja je na pragu, kako bi time malo “popeglao” svoj image u javnosti. Ako postoji takva namjera bilo bi lijepo da se takva aktivnost koordinira s Hrvatskim lovačkim savezom koji ima pregled kojim je lovačkim društvima kukuruz najpotrebniji i u kojim količinama ili će taj kukuruz indirektno završiti negdje na tržištu i poslužiti za potrebe koje je bio i namijenjen, samo na malo zaobilazni način?Da bi se izbjegla bilo kakva nagađanja sukladno iznesenim opcijama, pozivamo tvrtku CIOS da, (ukoliko su istinita nagađanja) javno obznani što namjerava s tim kukuruzom kako bi se izbjegle sve moguće nedoumice i javnost obavijestila transparentno da kukuruz neće završiti u ljudskoj prehrani.