ZAVRŠIO TJEDAN BOJKOTA KUPNJE

Smanjena potrošnja, odnosno kupovina samo osnovnih namirnica trebala je proteklih dana zabrinuti trgovce i proizvođače, a samim tim uzrokovati i smanjenje cijena

Smanjena potrošnja, odnosno kupovina samo osnovnih namirnica trebala je proteklih dana zabrinuti trgovce i proizvođače, a samim tim uzrokovati i smanjenje cijena

Završio je tjedan bojkota kupnje. Smanjena potrošnja, odnosno kupovina samo osnovnih namirnica trebala je proteklih dana zabrinuti trgovce i proizvođače, a samim tim uzrokovati i smanjenje cijena. Bio je to plan Saveza udruga potrošača Hrvatske i Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.
Rezultati su odlični. Akcija je uspjela. I prije početka bojkota znali smo da su potrošači zainteresirani, samo smo sumnjali hoće li se akcija provesti do kraja, rekao je predsjednik Udruge Potrošački centar Marko Paripović.
Ankete pokazuju da je 90% potrošača podržavalo akciju, no broj onih koji su se akcije i pridržavali znatno je manji. Veliki trgovački lanci i ovoga su tjedna bili puni, a tjedan smanjene kupnje je dodatno zakompliciralo i Valentinovo.
Čak 25% ispitanika pridržavalo se bojkota, ali ne svojom voljom jer zbog nedostatka novca i onako kupuju samo najpotrebnije. Zanimljivo je da akciju ne podržavaju samo potrošači, već i velik broj trgovaca smatra da su cijene previsoke.
Podržavamo bojkot, ali on nije mogao postići neke naročite efekte, a dugoročno u svakom slučaju nikakve. Naime, jednostavno ono što se ne kupi u ovom tjednu kupit će se u idućem i taj dio priče je jasan, naglasio je predsjednik Ceha trgovine pri Hrvatskoj obrtničkoj komori Boris Vukelić.
No, priča neće završiti samo na jednom bojkotu. Udruge potrošača najavile su i daljnje akcije kojima je cilj smanjenje cijena jer, kako su istaknuli, tužno je da Hrvatski kupci moraju u Trst ili Sloveniju da bi uštedili novac.
 
 
Autor: Igor Rivetti